Slik ble resultatet av første måned

Status etter én måned med trening og fokus på kosthold.

Fra et utgangspunkt på 103,6 kg søndag 13 oktober har jeg redusert vekten til 100,2 kg (ned 3,4 kg).

Snittvekten er redusert fra 101,7 til 99,6 (ned 2,1 kg).

I tillegg har magemålet gått fra 106 cm til 100 cm (6 cm ned) og hvilepulsen forbedrer seg!

Det er viktig å ikke se seg utelukkende blind på vekten, selv om jeg også har et vektreduksjonsmål.

Det er naturlig at vekten går opp igjen litt dagene etter styrkeøktene (mandag, onsdag og fredag) da kroppen holder på mer vann for å takle nedbryting av muskulaturen.

Per i dag har jeg en sunn ukentlig vektreduksjon på 0,9 kg per uke (med et snitt på like over 0,5 kg).

Kroppen fungerer bra med fremgang på trening og jeg føler meg bedre og lettere.

God helg!

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..